Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

Smthing Old, Smthing New, Smthing Borrowed, Smthing (Tiffany) Blue



Δεν υπάρχει μεγαλύτερη σπαζοκεφαλιά από το "θέμα" του γάμου!
Αρχίζεις με τα βασικά: Τι θέλεις και τι δεν θέλεις να υπάρχει την "δική σου ημέρα".
Εγώ ήθελα κατά τη διάρκεια του μυστηρίου να κυριαρχεί 
το λευκό και κάπου ανάμεσα κάποιες πινελιές διακριτικού χαρακτηριστικού χρώματος... 




Το ερώτημα ήταν πιο χρώμα θα ταίριαζε καλύτερα για την 25η Ιουνίου, την δική μας ημέρα?




Δεν ήθελα διακόσμηση στην εκκλησία. Ανέκαθεν μου φάνταζε ασέβεια που άγγιζε τα όρια της επιδειξιομανίας ο στολισμός ενός ναού που από μόνος του ούτως ή άλλως εκπέμπει μια μεγαλοπρέπεια. Ευτυχώς αυτό ήταν κάτι με το οποίο ήταν απόλυτα σύμφωνος και ο σύντροφός μου κι έτσι ήταν κοινή μας απόφαση η "διακόσμηση" μας να είναι δύο λευκά χοντρά κεριά πάνω σε δύο βάσεις, περιτριγυρισμένα με ένα στεφάνι από λευκά άνθη το κάθε ένα and, that's all!!!


Χρώμα ήθελα να δώσω σε αυτό που λένε μπομπονιέρα του γάμου, έτσι ώστε οι καλεσμένοι φεύγοντας να έχουν στα χέρια τους κάτι πιο ουσιαστικό και καθαρά "αναμνηστικό".


Αγαπώ εξίσου σχεδόν όλα τα χρώματα, το καθένα πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει κάτι διαφορετικά μαγικό ανάλογα τη διάθεση και την εποχή. 

Ετσι ξεκίνησα την αναζήτηση χρώματος και με λογικά επιχειρήματα απέρριπτα το ένα μετά το άλλο.... 
Το κόκκινο απορρίφθηκε γιατί παραήταν ζεστό και χειμερινό, το ενεργειακό υπέροχο φωτεινό πράσινο (αυτό του μπαμπού) το είχα ήδη χρησιμοποιήσει στον αρραβώνα ένα χρόνο πριν, οι αποχρώσεις του ροζ παραήταν "κλισέ κοριτσίστικη υπόθεση", το κίτρινο αρκετά "άτονο" για να σταθεί δίπλα στο λευκό, το πορτοκαλί παρόλο που το λατρεύω σαν εθνικό χρώμα της Ολλανδίας μου φαινόταν αρκετά κραυγαλέο, το μωβ ανέκαθεν το είχα συνδεδεμένο με άλλου είδους "τελετές".....  έτσι μέσω της ισότοπου απαγωγής μου έμεινε το μπλε. Το μπλε της θάλασσας, του ουρανού, της γαλανόλευκης και...... αυτό ήταν!!


Το concept ήταν ήδη στο μυαλό μου και ήταν κάτι παλιό και διαχρονικό, κάτι νέο και μοντέρνο, κάτι δανεικό και ταυτόχρονα ολόδικό μου και τόσο μπλε όσο το Tiffany Blue!



Τι πιο διαχρονικά κλασικό από το μπλε κουτάκι με την λευκή κορδέλα και το χαρακτηριστικό δέσιμο.....  


Το δικό μου μπλε ήθελα να είναι κάτι από όλα αυτά τα παραπάνω με περισσότερη όμως ζωντάνια και ενέργεια. Έτσι καθώς μελετούσα με ευλάβεια τις συσκευασίες ειδών γάμου στο site γάμου και βάπτισης veryniceday.gr του φίλου μου του Μιχάλη, συνάντησα έτσι απλά το πολυπόθητο δικό μου χρώμα και ήταν το τυρκουάζ !!


Τα υπερεντατικά online μαθήματα στο youtube για να μάθω το tiffany δέσιμο απέδωσαν και ιδού το αποτέλεσμα:





Το πρώτο μεγάλο βήμα είχε γίνει.... σειρά είχαν τα επόμενα που δεν ήταν και λίγα....


Θα σας τα πω όλα και θα μοιραστώ μαζί σας όλες τις λεπτομέρειες, τις διευθύνσεις που "ξετρύπωσα", τους μαγικούς ανθρώπους και κάθε τι που συνετέλεσε στο να οργανώσω από το μηδέν και χωρίς προηγούμενη πείρα, αυτόν που εγώ αποκαλώ "Medium, Slim, International fRiendly Wedding".




Προσδεθείτε, το ταξίδι αρχίζει!!!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου