Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Wedding Cake / Τούρτα Γάμου (μέρος 1ο)












Ανάλογα την εποχή, σετάκι πάει και η γαμήλια τούρτα!!

Οι παραπάνω είναι αυτές που επέλεξα να είναι παραπλήσιες με την τούρτα του
δικού μου γάμου. 
Αν νομίζετε ότι η ανεύρεση χρυσοδάκτυλου, μερακλή καλλιτέχνη για κάτι από τα παραπάνω είναι εύκολη υπόθεση, πλανάστε πλάνην οικτράν.

Κατ' αρχήν απέρριψα τα ζαχαροπλαστεία, αυτά τα απρόσωπα με το φημισμένο όνομα.
Σας είπα και σε προηγούμενη ανάρτησή μου ότι είμαι λάτρης των εναλλακτικών και της διαφορετικότητας. Στράφηκα στα εργαστήρια, αλλά ούτε κι εκεί η αναζήτηση ήταν εύκολη!!

Το ένα εργαστήριο δεν αναλάμβανε τη δημιουργία πρωτότυπων σχεδίων πέρα των τετριμμένων που είχε στο δειγματολόγιο του (ποιός φαντάστηκε ότι θα ήμουν καλυμμένη με μια λευκή τουρτίτσα?)
Το άλλο εργαστήριο αναλάμβανε μεν, δεν διευκρίνιζε δε, τα υλικά που χρησιμοποιεί (για τις βλαβερές συνέπειες αυτών δεν θα σας ενημερώσω εγώ αλλά οφείλει ο καθένας μας να αναζητήσει στο διαδίκτυο τις ερμηνείες που κρύβονται πίσω από "αθώα υλικά ζαχαροπλαστικής" όπως άλλωστε έκανα κι εγώ).
Ένα ακόμα εργαστήριο που βολιδοσκόπησα παρανόησε και κοστολόγησε την τούρτα που του ζήτησα ως τούρτα γάμου για τα ανάκτορα του Buckingham.

Για ακόμα μία φορά η καλή μου τύχη με έστειλε σε μια διαδικτυακή σελίδα που "μοσχομύριζε σπιτικό" από την πρώτη ματιά! 
Αναζήτησα τρόπους επικοινωνίας και περιέγραψα το θέλω μου νιώθοντας κάπου μέσα μου αυτό που λέμε "εδώ είμαστε".
Μίλησα με την Αγγελική στον τηλέφωνο, την ψυχή του sugarcake.gr, η οποία μου εξήγησε αναλυτικά τα φυσικά, αγνά υλικά που χρησιμοποιεί στη δουλειά της (δεν είναι τυχαίο που όλο και περισσότερες σύγχρονες και ψαγμένες μαμάδες την εμπιστεύονται για τις γενέθλιες τούρτες κι όχι μόνο των παιδιών τους).
Για τη δική μου τούρτα δεν χρειάστηκε να της πω και πολλά τελικά... της ανέφερα τις εξής λέξεις κλειδιά του γάμου μου: τυρκουάζ κουτάκι tiffany με λευκό δέσιμο, καλοκαιρινός γάμος και το αποτέλεσμα κάλυψε τις προσδοκίες μας και πήγε ακόμα παραπέρα:


Ενα μεγάλο διαδικτυακό ευχαριστώ στην κυριολεκτικά χρυσοχέρα Αγγελική για την υπέροχη γαμήλια τούρτα μας και εύχομαι να συνεχίσει να δημιουργεί με το ίδιο μεράκι και την ίδια αγάπη πάντοτε τις πρωτότυπες τούρτες και τα cup cakes της και να μας κάνει όλους εμάς ακόμα πιο ευτυχισμένους με τις γλυκές της αυτές δημιουργίες.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου