Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΝυΦιΚά (μέρος 1ο)

Στο πολυφημισμένο "λευκό φόρεμα" θα αναφερθώ επανειλημμένα μέσα από αυτό το blog.
Σήμερα όμως θέλω να σας μιλήσω για το δικό μου λευκό φόρεμα και το πόσο μαγικά έφτασε σε μένα!


Ολα άρχισαν διαδικτυακά, λίγους μήνες πριν την προκαθορισμένη ημερομηνία του γάμου μου, όταν απέρριπτα το ένα μετά το άλλο τα νυφικά που έβλεπα. Ούσα μακρυά από την πρωτεύουσα- κέντρο της χώρας από όπου διέμενα, στην επαρχιακή πόλη όπου βρισκόταν πλέον η ζωή μου, οι δυνατότητες επιλογής ήταν περιορισμένες έως απειροελάχιστες για ένα ανήσυχο κι εναλλακτικό πνεύμα σαν το δικό μου. Οι μόνες ανοιχτές πύλες στον κόσμο ήταν αυτές του internet και πιστέψτε αυτό που θα σας πω: είδαν πάνω από 10.000 νυφικά τα ματάκια μου και τα βράδυα τα όνειρά μου περιείχαν πάντα κάτι από τις νυφιάτικες παραστάσεις των ημερών μου.


Απέρριψα νυφικά υπέροχα μεν φτιαγμένα δε για υπερβολικά αδύνατες νύφες (κάτι που αφενός δεν είμαι και αφετέρου δεν θα διαπραγματευόμουν για ρούχο με χρήση μιας ώρας!!).


Νυφικά πανάκριβα για τον προϋπολογισμό μου αλλά και για τα πιστεύω μου (είπαμε μιας ώρας μόνο η χρήση του και μετά επιστροφή στο κατάστημα ή φύλαξη στην ντουλάπα).


Νυφικά πάμφθηνα, υπεραντλαντικά ή made-in-china, που κόβονται και ράβονται στα μέτρα σας (??) εφόσον μετρηθείτε, δώσετε διαδικτυακά και προπληρώσετε με πιστωτική κάρτα την παραγγελία σας και κατόπιν παραλαμβάνετε με κάποιο courier το πολυπόθητο φόρεμα. Εννοείται πως η ποιότητα, η ακριβής απόχρωση που θα επιλέξετε καθώς και η φερεγγυότητα του εκάστοτε κατασκευαστή βασίζεται στην καλή σας πίστη και σε κάποιες εικόνες που έχει αυτός ανεβάσει στο διαδικτυακό κατάστημά του (translation: pias' t' avgo ke kourefto)!!


Για καλή μου τύχη TGIF (=Thanx God it's Facebook). Οποιος ψάχνει βρίσκει, έτσι κι εγώ αναζητώντας groups και pages σχετικές με τα του γάμου βρήκα την εξής ανάρτηση:


Εννοείται πως έκανα like (παντρευόμουν στην... εκπνοή του διαγωνισμού, στις 25-6-2011), εννοείται πως έστειλα τα σχετικά διαπιστευτήρια (πλήρη στοιχεία τόσο δικά μου όσο και του καλού μου, φωτογραφία μας, την εκκλησία που θα παντρευόμασταν και την ημερομηνία του γάμου μας). Η δήλωση συμμετοχής εγκρίθηκε και περιμέναμε την κλήρωση.


Το Σάββατο 19 Φεβρουαρίου λίγο μετά τις δύο το μεσημέρι δέχτηκα κλήση στο κινητό μου και η ευγενική κυρία από την άλλη άκρη της γραμμής με ρώτησε αν ήμουν η Εβελίνα.
Της απάντησα θετικά και τα αμέσως επόμενα λόγια της δεν θα τα ξεχάσω ποτέ:
"Συγχαρητήρια κυρία μου, σας υπόσχομαι ότι θα είστε η πιο όμορφη νύφη"!! 


Η χαρά που ένιωσα δεν περιγράφεται με λόγια... Το νυφικό μου είχε έρθει σε μένα και μάλιστα με τον πιο πρωτότυπο κι εναλλακτικό τρόπο. Εστειλα ενημερωτικό sms στις φίλες μου και όλο το υπόλοιπο σαββατοκύριακο αλλά και μέρες μετά δεν έπαψα στιγμή να πετάω στα σύννεφα από τη χαρά μου και να μιλάω για τον νυφικό μου και την απίστευτη τύχη μου, όπου στεκόμουν κι όπου βρισκόμουν.


Λίγες μέρες μετά έφτασε η στιγμή της επίσκεψης στον Οίκο Νυφικών Louis XIV στο Βόλο.




Το υπέροχο νεοκλασικό κτίριο με τα ξύλινα πατώματα και την επιβλητική διακόσμηση κέρδισε αμέσως τον θαυμασμό μου. Την καρδιά μου όμως την κέρδισε ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από όλα αυτά, η ψυχή του Louis XIV και ευγνωμονώ τον μεγαλοδύναμο για την γνωριμία μου μαζί της, η πάντα πρόθυμη κι ακούραστη Σοφία




Σαν φίλη με βοήθησε να επιλέξω ανάμεσα σε μετάξια, τούλια, δαντέλες και άλλα φίνα υλικά, το νυφικό που ταίριαζε σε εμένα χωρίς να με μεταμορφώνει σε άλλο άνθρωπο.




Δε θα ξεχάσω ποτέ τη λάμψη στα μάτια του καλού μου που τα έλεγε όλα δίχως λόγια.


Όπως λόγια δεν έχω για να ευχαριστήσω αυτό τον άνθρωπο που εμφανίστηκε στη ζωή μου λίγο πριν το γάμο μου σαν άγγελος και μου έδωσε αυτό το υπέροχο δώρο ζωής και μια υπέροχη γνωριμία που θέλω κι εύχομαι να κρατήσει στον χρόνο.... 




...σας ευχαριστούμε με όλη μας την καρδιά Louis XIV και Σοφία!!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου